Vanilla Sky!

Hejsan!
 
Fredag, sol och 24 grader. Vad kan man mer önska sig liksom😎?
Jag jobbade länge idag då vi hade lite event på jobbet. Så när jag kom hem hade mannen min fixat lite tapas, och jag gjorde min fredagsdrink som denna veckan är Vanilla Sky. Har ni sett filmen med Tom Cruise förresten med samma namn?
Ja denna drinken är i alla fall en gammal goding. Byter du ut Sourz Pineapple mot Sourz Apple så får du i stället en P2.
 
 
 
 
Ingredienser 1 glas:
 
3 cl vaniljvodka
3 cl Sourz Pineappe
Sprite eller fruktsoda
Is
 
Gör så här:
 
Häll is, vodka och sourz i ett highballglas. Fyll upp med Sprite.
Jag har frusit in isbitar med penséblommor i som är ätbara. Väldigt dekorativt och fint😊.
 
Ha nu en fin kväll, kram♥
 
Tryck gärna på ♥ nedan och gilla!
Taggar: #drinktips, #fredagsdrinken, #fredagsmys, #tapas, #vanillasky;

Kommentarer :

#1: Anonym

såååå fint med penséerna i isen!

Svar: Tack 🤗ja lite extra dekoration. Ha en fin lördagkväll❣️
Eva Wersch

skriven

Kommentera inlägget här :