Fotografering på övertid!

God morgon på er!
 
Lördag morgon, och jag sitter här och funderar på vad jag skall fylla den med?! Blir nog lite trädgårdsfix, och sen skall vi iväg till fina vänner ikväll och se Eurovision🙂. Det kan bli lite drygt och sitta och titta på, men sitter man några stycken och tjatar lite och har trevligt, så går tiden fort♥
 
Igår fick jag äran igen att fotografera svärdottern. Eller jag hade hoppats på att slippa. Inte så att jag inte vill, men för att hon är nu i V41, och bebis skulle varit här i torsdags😍. Men vilken härlig dag det blev, och så fina ställen vi hittade, så på så sätt är jag glad att vi hann med en runda till. Men nu får han allt komma🙂. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Varje kväll jag går och lägger mig nu, så undrar jag om det blir inatt jag skall bli farmor, ska bli så roligt och jag längtar♥
 
Ha nu en skön lördag och fyll den med saker som DU tycker om att göra.
 
Kram kram!
 
 
Taggar: #farmor, #gravid, #lycka, #svärdotter;

Kommentera inlägget här :