Foto-session med svärdotter!

Hej på er!
 
Hoppas ni mår bra? Idag skriver jag till er från sängen, har fått en släng av maginfluensa. Hua, aldrig roligt...
 
Men jag lovade ju er lite foto från rundan i söndags. Jag skall ju bli farmor i Maj, och ville ta lite kort på fina svärdottern.
 
Synd att vädret inte var bättre och att himlen inte var blå. Men å andra sidan, så är ju Linnea en färgklick i sig.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja sen ballade det ut lite mot slutet, vi skyller på kylan, haha.
 
 
 
 
Ha en skön lill-lördag, och ikväll är det ju sveriges mästerkock, tjoho.
 
Och tryck gärna på hjärtat nedan och gilla, då blir jag glad ♥.
 
Kram!
Taggar: #gravid, #lagan, #livet;

Kommentarer :

#1: Anonym

Denna foto tycker jag är såååååå fin.

Svar: Tack, fin modell:)
Eva Wersch

skriven

Kommentera inlägget här :